tirsdag den 3. juli 2012

Mandag d. 2. juli til tirsdag d. 3. juli

Der er ikke meget spændende at berette om de to dage, de gik hovedsageligt med at få vasket tøj, pakket ud, handlet ind og ryddet op/gjort rent.

Vi havde fået os en rigtig god overraskelse da vi kom hjem fra ferien, nemlig at Charley (vores landlord) havde lagt græs og ordnet hele haven, så den så super flot ud. Men det indbar også at vi skal vande en gang om dagen til at starte med, indtil græsset har fået fat. Men hvor ser det bare godt ud. Så må vi håbe at vi kan få det til at overleve i denne varme.


Tirsdag aften havde vi nogle piger der bare ikke kunne falde i søvn, for de vidste at Julie og Sofie ville lande i Austin kl 23.30 og de glædede sig bare så meget til at se dem.

En god times tid inden de skulle lande var jeg lige inde og tjekke op på deres flystatus og hold da op så fik jeg pludselig meget travlt, for de ville i følge det lande ca 40 min tidligere. Så jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne og skyndte mig afsted mod lufthavnen. Der stod at de var landet tidligere, men vi var ret mange der stod og ventede på flyet fra New York og der kom ingen passagere ned, så vi gik udfra at det nok var en fejl og at de landede rettidigt.

Pludselig kunne jeg se dem på vej ned af rulletrapperne og det var så godt at se dem igen.


Pernille og jeg tog os lige en tudetur og så var vi klar til at køre til Baywood Drive. Hjemme fik P og Martin puttet Julie og Sofie. Der var lavet plads til dem, Sofie mellem Karolina og Amalie, Julie og Veronika skulle dele en luftmadras. Så gulvet på Karlina og Amalies værelse var lavet om til en stor sovesal.

Vi andre satte os lige med en kold øl eller to inden P og Martin også syntes at det var ved at være sengetid for dem. Da var klokken også blevet 01.30

Ingen kommentarer:

Send en kommentar