fredag den 13. april 2012

Fredag d. 13. april

Efter at jeg havde afleveret Jakob og pigerne var jeg lige en tur om Starbuck for at købe en kop kaffe og så var det ellers hjem og sætte en vask over. Kl 9 kom Veronica over for vi havde aftalt at vi skulle i Sams Club (lyder som noget helt andet end det er....Det er som Metro) Jeg skulle faktisk kun ud for at se det, memn det endte med at jeg kom hjem med en del ting, bl.a. snacks til pigernes madpakker og der var virkelig meget at spare ved at handle det ind der istedet for i HEB. Vi gik og talte og jeg skulle jo rundt og se det hele, så pludselig var tiden bare løbet fra os, så jeg måtte skrive til Pam (som jeg skulle have frokost med at jeg nok blev lidt forsinket)

Veronica og jeg nåede hjem og jeg smed kun lige de ting som skulle i køleskab ind i huset resten blev i bilen og så kørte jeg ellers afsted for at mødes med Pam. Vi skulle mødes på en lille fransk bistro ganske tæt på. Maden var ikke rigtig noget at skrive hjem om, men selskabet var som altid fantastisk.

Da vi havde spist og snakke kørte jeg hjem og fik tømt bilen inden det var tid til at hente pigerne.

Hjemme igen fik alle lige en lille opgave med at få styr på huset inden farmor og Karsten skulle komme. Pigernes Gerbils bur blev renset og vasketøjet kom på plads.

Jakob havde en gæsteforelæser fra Danmark på besøg. Anders Lundt Hansen som var her for at fortælle om legenderense Danmark. Der havde virkelig været et stort fremmøde 70 studerende, så alt i alt en meget vellykket eftermiddag, selvom den var startet lidt kaotisk med at det lokale Jakob havde booket til foredraget var blevet taget af en anden. Men man fandt en løsning. Efter foredraget havde Jakob inviteret Anders ud på en øl og lidt mad.

Aftalen var at jeg skulle hente Jakob på 6th street inden vi skulle ud i lufthavnene og hente farmor og Karsten, så da vi var på vej derind skrev vi en sms til Jakob om at vi var på vej og hvor vi skulle mødes, skrev han tilbage at de forresten var taget på 38th street istedet, så måtte vi lige vende bilen og køre retur. Men vi fandt dem heldigvis ret hurtigt. Vi kørte Anders ind til det hotel hvor han skulle bo inden vi fortsatte ud til lufthavnen, lidt presset for tid.

På vej derud fortalte Jakob at ved bordet ved siden af hvor de havde siddet, havde siddet en kvinde som havde spurgt hvor de var fra. Hun fortalte at hun arbejded på MMS, hvor hun var sproglærer og hun kendte godt Veronika, havde faktisk haft hende i det første semester.

Der var heldigvis ingen trafik ud af downtown Austin, så vi nåede lufthavnen i god tid.

Farmor og Karsten ankom til tiden, og det var rigtig dejligt at se dem igen. Karolina og Amalie var allerede kommet i nattøjet, da vi regnede med at de nok ville falde i søvn på vej hjem fra lufthavnen.



Og ganske rigtigt, der var nogle der nåede at falde i søvn inden vi nåede Baywood Drive. Hjemme fik farmor og Karsten en mad og lidt at drikke inden de i den grad var klar til at gå i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar