søndag den 8. april 2012

Lørdag d. 7. april og søndag d. 8. april

Lørdag vågnede jeg op med en heftig migræne, så vores planer om at skulle ud og handle blev ligesom skudt ned. Uffe ringede og spurgte om det var ok at de kørte i Barton Springs Pool med pigerne, hvilket det naturligvis var, så de skulle ikke hentes før omkring kl 13.30. Det endte med at Jakob måtte køre ned og hente dem, for jeg kunne ikke rejse mig uden at få kvalme.

Hel på eftermiddagen kom jeg til hægterne igen, og så var det ellers tid til at afslutte vores store påskekageprojekt.




Trangen til at lave aftensmad var ikke til stede hos nogle af os, så vi blev enige om at gå ned på den vietnamesiske restaurant for at spise. Og derefter var det hjem og smage kagerne, der var nu ikke rigtig nogle af os der kunne lide dem, men de var da sjove at lave og så også meget søde ud.



Søndag efter vi havde været i kirke, kørte vi hjem og fik smurt nogle madder til pigerne. De skulle nemlig holde hjemmebio mens Jakob og jeg tog i biografen for at se "the Hunger Games". Var ikke så imponeret over filmen iforhold til hvor fantastisk bogen var. Pigerne havde virkelig hygget sig herhjemme og hvade nået hele to film mens vi var væk.

Aftensmaden var en rigtig god dansk påskefrokost med sild og gorgonzola

Ingen kommentarer:

Send en kommentar