torsdag den 15. marts 2012

Campingtur - Torsdag d. 15. marts

Jeg vågnede op til flere gange i løbet af natten ved at jeg ikke kunne få vejret, da det endelig blev morgen havde jeg det simpelthen så dårligt, jeg havde hoste, hovedpine, kvalme og feber. Så Jakob og pigerne fik pist morgenmad og så begyndte de ellers at pakke rundt om mig. Først da alt var pakket på nær den luftmadras jeg lå på og selve teltet blev jeg nød til at stå op.

Vi fik pakket teltet sammen og imens var de to små på frøjagt sammen med Remi og Kate.


Vi fik sagt farvel til hele selskabet og kørte retur mod Austin. Det var en lang vej....



Hjemme blev jeg puttet og Jakob og pigerne fik tømt bilen. Resten af dagen gik med at slappe af. Sen eftermiddag havde jeg fået det markant bedre og ville i bad, blot for at opleve at der ikke var mere varmt vand. Jakob havde allerede været i bad og havde godt nok tænkt at det var underligt at vandet så hurtigt var blevet koldt, men havde ikke tænkt mere over det, før jeg nævnte at vi ikke havde mere varmt vand....ØV.

Vores nabo havde lige inden vi tog afsted på campingtur, haft en vandskade som havde resulteret i at vi havde rigtig meget vand i vores gang og i garagen. Så Charlie kommer over for at tørre det op og sætter nogle store blæsekanoner som kan stå og blæse mens vi er på campingtur. Det var jo ganske fint, det han bare ikke lige havde væreet opmærksom på var, at en af de blæsekanoner var rettet lige ind i det skab hvor vores varmtvandsbeholder står og i og med at vi har gas, ja så er der en lille vågeflamme som altid er tændt og såom sørger for at vandet bliver varmet op. Den var selvfølgelig blevet blæst ud. Ergo intet varmt vand. Vi kunne godt se at det var det der var problemet, men vi kunne simpelthen ikke læse os til hvordan den skulle tændes igen og vi kunne ikke få fat i Charlie. Så pigerne måtte vente med deres bad til det problem var blevet løst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar