søndag den 11. marts 2012

Fredag d. 9. marts til søndag d. 11. marts

Fredag morgen kørte farfar og Lone med op for at aflevere pigerne og sige farvel til dem. Det var en af de morgenstunde, hvor man bare venter på at uvejret bryder løs, hvilket det gjorde da vi skulle til og ind og aflevere Veronika, så farfar og Lone blev siddende i bilen mens jeg løb over på skolen med Veronika. På vej tilbage til bilen måtte jeg hoppe over nogle heftige vandpytter der allerede var dannet i løbet af de 5 min det tog at aflevere hende.

Hjemme igen opdagede jeg, at jeg havde tabt min telefon og efter at have gennemsøgt bilen besluttede jeg mig for at køre tilbage på MMS for at se om jeg havde tabt den der. Og det havde jeg, den lå lige så fint midt i en vandpyt ude på kørebanen og det var ganske tydeligt at den var kørt over af op til flere biler og så løb vandet ud af den...Det var den telefon.

Hjemme igen efter lidt morgenmad, fik farfar og Lone pakket og da vi havde spist lidt frokost var det tid til at køre dem i lufthavnen. Det var ellers klaret op i løbet af formiddagen, men jeg skal da lige love for at der kom endnu en skylle mens vi kørte til lufthavnen. Jeg fik sat dem af og sagt farvel og derefter var det hjemad igen for at være sikker på at jeg kunne nå at hente pigerne.

Efter at pigerne var hentet fik vi en kop eftermiddagsthe mens vi sad og hyggede, pigerne var lige gået på en uges springbreak. Efter at Jakob var kommet hjem gik der ikke længe inden Rachel og Leah kom. Det var blevet tid til en pigeaften, Rachel, Karen og jeg skulle ud og spise og drikke et par øl, mens Jakob skulle tage sig af alle pigerne herhjemme. Vi tog på the Black Star (http://www.blackstar.coop/) et rigtig godt sted, med super hjemmebrygget øl og godt mad. Og selskabet var fantastisk, vi grinede og snakkede og inden vi så os móm var klokken blevet ret meget. Karen sørgede for at vi alle kom sikkert hjem og tradition tro skulle Rachel med ind og have en godnat øl, som igen igen blev til lidt mere end en. Karen kom også med ind, men holdt sig til vand.

Lørdag var en vaskeægte nattøjsdag, der blev sovet længe, morgenmaden blev indtaget foran tv´et mens vi så de sidste to afsnit af X-factor, som vi ikke havde fået set, derefter sad vi på terressen med et glas køligt hvidvin mens vi læste inden vi sen eftermiddag satte os og så en film sammen med pigerne.

Søndag nat gik vi over til sommertid, hvilket vores væggeur ikke rigtig havde lagt mærke til, men nu var det jo heldig at vi ikke havde de stsore planer andet end en tur i kirke og ellers hjem og sidde i haven og læse. Det var sådan set den søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar