fredag den 27. januar 2012

Fredag d. 27. januar

Så var det blevet tid til at Amalie skulle på tur, det selv samme sted som Karolina havde været på tur i tirsdags. Igen blev de delt op i nogle grupper og der var igen en del forældre der dukkede op. Den guide som Amalie fik var meget mere børnevenlig, hun talte med dem på deres niveau, men formåede stadig at putte lidt viden ind i dem.

Desværre valgt mit kamera lige netop der at løbe tør for batteri, så jeg fik ikke taget nogle gruppe billeder. Det var lidt ærgeligt for det var faktisk "kom klædt ud som din ynglings - bog - figur" dag på skolen, der var en del Harry Potter udklædninger.

Det var en rigtig fin tur med Amalie, da vejret var super godt fik de lov til at rende rundt på området og vi var bl.a. nede og se og skubbe til de sjove formet metal dimser som I kan se på billedet. 


BusterGraybill-ExhHeader.jpg









Kunsteren havde fyldt dem med korn og så havde han sat et kamera til at optage når dyrene kom for at undersøge hvad det var for noget. Der gik ikke lang tid, inden de fandt ud af der var mad i. På museet var der video optagelser af dyrene, hvilket især Karolina var meget optaget af.

Da Amalie skulle tilbage til skolen, kørte jeg i Wholefood for at købe frokost til Veronika og jeg. Hun havde nemlig ringet om morgen og sagt at hun havde glemt at tage en seddel med i skole som skulle afleveres den dag, med hvilke valgfag hun ville have i 7 klasse.

Jeg mødtes med hende på skolen og vi fik udfyldt de sidste papirer omkring hendes valgfag og den blev underskrevet, derefter sad vi i udenfor i solen og spiste frokosten fra Wholefood, det var rigtig hyggeligt. Veronika fik afleveret seddlen og derefter kørte jeg hjem for kun lige at vende inden jeg skulle op og hente Karolina og Amalie fra skole. Jeg havde fået ladet batteriet op, så jeg fik mulighed for at få taget et billed af Ms Monreal og Ms Shaver.



Da alle var kommet hjem fik vi os en drink på teressen og derefter fik vi lidt aftensmad inden Veronika skulle op og spille Basketball kamp.

Og det var som om, at alle på holdet pludselig havde fundet ud af hvad det hele gik ud på, de spillede fantastisk alle sammen og kæmpede virkelig for at få bolden og for at vinde. Veronika fik scoret for første gang og hun fik kæmpet sig til straffekast, hvoraf at hun fik det ene af de to skud i nettet.


OG DE VANDT !!!! - STORT

Efter kampen var deres to trænere helt oppe og køre over deres indsats, men det var også flot taget i betragtning, at der er så mange der ikke har spillet før.

Da vi kom hjem var X-Factor gjort klar og der blev hygget mens vi så det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar