fredag den 6. januar 2012

Fredag d. 6. januar

Pigerne kom i skole og jeg fik gjort rigtig rent i hele hytten, det kunne godt ses at vi alle havde været hjemme i så lang tid.

Efter at pigerne var blevet hentet og Jakob var kommet hjem fra UT fik vi spist aftensmad og så skulle Veronika til hendes første basketball kamp. Vi skulle være der kl 19.15 og kampen var kl 19.45. De er 4 hold (Tigers, Rangers, Huskies og Sparks (som er det hold Veronika spiller på)) i den pulje Veronika spiller i, så de kommer til at spille mod de andre hold to gange inden der i marts er afslutning.

Veronika oplevelse af hendes første kamp:

Det var en sjov kamp, det var ret svært for det var første gang at vi spillede det rigtigt, og vi har kun været til træning 3 gange. Midt i kampen begyndte mit ene knæ at gøre rigtigt ondt, men selvom min træner spurgte om jeg ikke ville ud, så ville jeg heller spille for det var simpelthen så sjovt. Selvom vi ikke spillede sådan rigtig godt, roste vores to trænere os hele tiden og kom med mange tilråb til os om hvor gode vi var.

Her er nogle billeder fra kampen.


Jeg skulle dække hende med nr. 45 op, så der var noget at se til, for hun var MEGET størrer end mig.


Desværre tabte vi kampen, men ikke stort.



Efter kampen tog vores træner "coach" os ind i et lokale og talte med os om hvordan kampen var gået og han var meget stolt af os, taget i betragtning at det kun er Jess (hende med det røde krøllede hår, med nr 31 på ryggen) og Michelle (hende med det lange sorte hår i rottehalerne, med nr. 20 på ryggen) og Lilly (Der er ingen billeder af hende) der har spillet basket før, vi andre har aldrig prøvet det før.

Da vi kom hjem fra kampen, havde Jakob hygget op og gjort klar til at vi skulle se X-Factor.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar