tirsdag den 31. januar 2012

Søndag d. 29. januar til tirsdag d. 31. januar

Søndag, var bare en af de dage hvor der ikke blev lavet det helt vilde. Der blev lavet lektier, Jakob fik rettet nogle opgaver, pigerne hyggede efter lektierne og vi andre fik en øl eller to efter at Jakob havde fået rettet opgaver.

Mandag, efter at pigerne var hentet fik de lavet lektier, mens jeg fik lavet aftensmad. Jakob skulle ud med Uffe, så vi piger skulle lave pigehygge. Maden blev indtaget foran tv´et mens vi så "Glee", vi havde ikke set ret meget, da Jakob skrev at nu var han på vej hjem. Det var Veronika godt nok ikke helt tilfreds med, for hun havde regnet med at hun kunne bliver lidt længere oppe og se resten af Pretty Women, som vi var startet på sidste gang Jakob havde været ude. Og det er ikke det helt det samme at sidde at se en"rigtig pigefilm" med en far i huset. Men det gik.

Tirsdag, havde jeg en aftale med Veronica efter at vi havde afleveret børn. Vi skulle i Fiesta, som er et supermarked med rigtig mange spansk inspireret produkter. Jeg har længe været på jagt efter noget svinelever til en gang leverpostej, men havde fået afvide at det var ikke noget der kunne skaffes i de store supermarkeder som vi normalt bruger. Jeg havde talt med slagteren i Wholefood, et sted som man ville forvente havde det, han havde ringet til deres leverandør, som også er leverandør til HEB (vores lokale supermarked) og resultatet var, at det bestemt ikke var noget de kunne levere. Men leveradørens bedste bud var at jeg skulle prøve i et af de udlandske supermarkeder. Og ja, jeg fik fat i svinelever i Fiesta, samt i noget spæk, så nu er der købt ind til en portion leverpostej. Da vi kom hjem var der ikke tid til at gå igang med projektet. Pigerne blev hentet og så blev der lavet lektier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar