fredag den 9. december 2011

Fredag d. 9. december

Jeg blev vækket med fødselsdagsang på sengen, og så blev der puttet og hygget lidt. Vi kom op og pigerne fik lidt morgenmad. Jeg var lige kommet ud af badet da det ringede på døren, det var Veronica, Victor, Nico og Benja som ville være de første der sang fødselsdagssang for mig og give mig nogle gaver. Det var virkeligt sødt af dem. Pigerne blev kørt i skole.

Jakob tog en dag hjemme, så da jeg kom hjem efter aflevringen havde han lavet en kop kaffe. Vi sad og talte lidt inden vi valgte at køre ud til the Domain for at gå en tur. Vi var inde i "Le sur Table" (fantastisk køkkentøjsforretning) hvor vi gik lidt rundt og kiggede, vi fik købt en gaspatron til vores sodastreamer, som jeg har været på jagt efter i ret lang tid, men ikke har kunne finde da dem jeg havde fundet var for store, så jeg blev rigtig glad da jeg fandt ud af at de havde en der passede. Vi faldt i snak med en ekspedient som var helt vild med Danmark, eller rettere hun havde aldrig været der men hun var vild med de produkter de havde fra Danmark. Hun fortalte at med en løn på $7 i timen, var der desværre ikke råd til at hun købte mange af de produkter som hun gerne ville have, men hun anbefalede det til alle. Efter at vi havde gået rundt i Domain i et stykke tid tog vi ind til byen hvor jeg havde besluttet at jeg gerne ville spise på et af Austins ældste burgersteder "Hut´s Hamburgers"



Burgeren var ikke fantastisk, den var da god, men ikke fantastisk, tilgengæld var der en rigtig god stemning og som I kan se er det et meget sjovt sted.

Da vi havde spist gik vi en tur over i Book People og osede rundt, inden det var tid til at køre retur for at hente pigerne, vi nåede lige ind og fik handlet ind til aftensmaden og jeg valgte den lette løsning og købte en kage istedet for at stå og lave den selv.

Da pigerne var hentet holdt vi min fødselsdag hvor pigerne startede med at pynte op, dække bord, lægge gaver på bordet og hygge op.



Karolina og Amalie var blevet inviteret på en sleep-over og jeg havde sagt at det syntes jeg helt bestemt at de skulle vælge, de havde virkelig haft svært ved at vælge for de ville jo også gerne være herhjemme og fejre mig, men det endte med at de sagde ja til at sove hos Carmen hvor også Laureen skulle komme. Jeg havde aftalt med Carmens mor at jeg ville komme op med dem omkring kl 18, hvor de skulle have pizza og derefter se film (det var ihvertfald planen, men sådan blev det ikke helt).


Da vi kom hjem efter at have afleveret de to små, satte vi os og spise sushi efterfulgt af en stor meget mør bøf. Efter maden smed vi os alle tre på sofaen og så en film, inden vi omkring midnat slukkede og lukkede.



Hos Karolina og Amalie havde de fået pizza, men istedet for at sidde og se film, var der gået fest i den. Amalie havde taget en dansk CD med "Nikolaj" og ifølge Carmens mor, havde de hørt det samme nummer hele aften, mens de på skift havde lavet et show iført udklædningstøj. De var også kommet meget sent i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar