torsdag den 8. december 2011

Onsdag d. 7. december og Torsdag d. 8. december

Da jeg havde afleveret pigerne kørte jeg hjem og fik lige sat en vask over. Jeg havde aftalt med Heidi at vi skulle mødes til en kop kaffe og da hun alligevel skulle på arbejde heroppe i vores område ved en 12 tiden, så kunne vi ligeså godt mødes her frem for at tage ind til byen. Vi fik snakket og vendt rigtig mange ting, og det blev grinet. Det var virkelig hyggeligt.


TORSDAG

Efter min "vagt" på skolen, hvor jeg endnu engang ikke lavede andet end at åbne døren for de forældre der skulle ind og spise frokost med deres poder, mødtes jeg med Karen. Hun havde fødselsdag i fredags, så vi havde aftalt at vi skulle mødes til en fødselsdagsfrokost. Vi kørte over til "Torchy´s Tacos" hvor vi sad udenfor og fik nogle lækre tacos. Snakken gik, vi fik både vendt julen i USA kontra Danmark, fødselsdag, familien og skolen. Så tiden gik og pludselig var det tid til at vi skulle hente vores børn på skolen. En rigtig hyggelig frokost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar