onsdag den 16. november 2011

Onsdag d. 16. november

Efter afleveringen og lidt indkøb tog jeg hjem og gik igang i garagen. Jeg fik pakket de sidste kasser ud, flyttet nogle skabe, skrabet det sorte af vinduerne så der kan komme lidt lys ind, og fik i det hele taget indrettet garagen til et rum der kan bruges som kontor.

Karolina og Amalie skulle med JJ hjem og Veronika skulle for første gang med nogle hjem, så eftermiddagen blev virkelig lang. Det var meningen at jeg skulle hente Karolina og Amalie men JJ´s mor ringede og sagde at hun godt kunne komme og aflevere dem, hun skulle alligevel hente hendes søn på Murchinson.

Vi havde lige lidt af en logistik problem, for jeg skulle ind til byen og mødes med Alison og nogle af hendes veninder. Vi skulle ud og spise og skulle mødes kl. 18. Veronika som var med Van og An hjemme skulle først hentes kl 19. Så det endte med at Veronica hentede Veronika så jeg kunne tage i byen og komme til tiden. Veronika syntes at det var rigtig sjovt at det var Veronica der skulle hente hende og jeg har på fornemmelsen at Veronica nyder at hun har en pige som hun kan gøre noget for.

Karolina og Amalie havde haft det virkelig sjovt hos JJ, Veronika havde fået lov til at spise med hos Van og An, så hun havde fået vietnamesisk mad, hvilket hun syntes rigtig godt om.

Da Jakob kom hjem fra UT tog jeg afsted ind til byen for at mødes med Alison på Chuys on Barton Springs, jeg tog Mopac derind og holdt stort set i kø hele vejen derind, det tog mig lige ved en time at køre derind en tur som normalt ikke tager meget mere end 15 min. Der var simpelthen så meget trafik. Heldigvis var jeg ikke den eneste der havde siddet fast i trafikken, der var også en anden der kom forsent pga Mopac. De andre havde ikke nået andet end at bestille noget at drikke, så jeg fik hurtigt bestilt en margarita og så blev der ellers snakket. 7 kvinder sammen skal jo give noget af en hønsegård... Efter en omgang rigtig god texmex gik halvdelen af selskabet hjem og vi andre gk videre til en anden bar, hvor jeg dog var fornuftig (og lidt kedelig) og bestilte the. De andre sad med en flaske hvidvin og øl.

Kl 21 kørte jeg mod lufthavnene hvor jeg skulle hente mormor. Flyet var til tiden og der gik ikke lang tid inden hun stod i ankomsthallen. Det var rigtig dejligt at se hende igen og kunne give hende et kæmpe kram. Vi fik fat i hendes kuffert og så kørte vi hjemad. Vi var hjemme omkring kl 23 og fik lige et glas vin og mormor fik sig en mad. Vi fik nogle af de pakker/gaver hun havde med over til os. Bl.a. rugbrød, matadormix, lakrids, marcipan (både ren marcipan og marcipanbrød), nougat, vaniliestænger, brunkagekrydderimix, hjemmelavet glögg og billedbladet. Efter at have siddet og talt lidt om hendes tur krøb til køjs. Mormor skulle sove inde ved siden af Veronika, men da vi havde skulle trække sengen ud for at rede op til hende om eftermiddagen, fandt vi ud af at den var gået i stykker, flyttefolket havde simpelthen ikke skruet de sidste skruer i sengen og derfor kunne den ikke trækkes ud til en dobbeltseng. P.... irreterende. Heldigvis kunne vi se at den godt kunne laves hvis vi bare fik købt nogle skruer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar