onsdag den 9. november 2011

Onsdag d. 9. november

Jeg fik afleveret Jakob og pigerne og så kørte jeg ind mod byen. Jeg havde en kaffe aftale med Heidi hjemme hos hende. Det tog lidt tid at finde hvor hende og Ellen boede, det var let nok at finde adressen, men det er et lejlighedskompleks og der er ingen logik i den måde at man har lavet lejlighedsnumrene, så jeg rendt op og ned af trapper for at finde ud af det, men det lykkedes da. Heidi stod med kaffe, Ellen havde lige samme morgen 1 dag på hendes nye arbejde, så det var bare dejligt at hun endelig havde fået noget af lave, hun har haft lidt svært ved at få arbejde her i Austin med det hun gerne ville lave og det var heller ikke et ønskejob, men det var da noget i retningen af hvad hun gerne ville.

Vi fik virkelig snakket, det var simpelthen så hyggeligt. Kl 12 skulle Heidi så på arbejde og inden jeg kørte hjem var jeg lige inde om et god stor boghandler der ligger i downtown. Det blev da også til en enkelt bog.

Resten af dagen forløb som en ganske almindelig hverdag forløber i et hus med 3 børn der alle skal have hjælp til lektier mm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar