tirsdag den 22. november 2011

Tirsdag d. 22. november

Efter afleveringen kørte mormor, Jakob og jeg på Dans hvor morgenmaden blev indtaget. Som de andre gange fik vi en gang bønnemos, kartofler, salsa og spejlæg. Meget imponerende, så kunne ekspidienten huske os på trods af at det var 4 gang at vi var der. Hun kunne dog ikke huske hvilke land vi kom fra, men hun huskede vores tre piger og de havde kun været der en gang for flere måneder siden.



Efter en god solid morgenmad, kørte vi ind til Co-op så mormor kunne se alle de forskellige ting man kan få med UT logoet på. Mormor fandt også hendes julegave fra os derinde og vi fandt også andre spændende ting derinde.




Efter at have gået rundt derinde i lang tid og have sat Jakobs tålmodighed på en alvorlig prøve, men han klarede det rigtig flot, fandt vi bilen igen hvor der lå en lille hilsen fra politiet.... heldigvis var det kun en advarsel, jeg havde ikke sat parkeringsbilletten rigtig fat i vinduet, den skulle have været klistret fast på vinduet, jeg havde lagt den på instrumentbrættet og det er bare ikke godt nok. Næste gang hvor jeg glemmer at klister den fast er det en bøde..

Efter at have læste sedlen op til et par gange for at sikre at det ikke var en bøde og kun var en advarsel, tog vi ud til det sted hvor the 38th string festival (Veronikas koncert) var blevet flyttet til da man ikke rigtig ville have den samme oplevelse som sidst hvor det skulle have været en udendørs koncert men hvor det var nød til at aflyse pga vejret. Så nu var den flyttet ind i en stor hal. Vi fandt stedet og de var stadig igang med prøverne.


Da de var færdige med prøverne, kom Veronika op til os og så spiste vi frokost sammen.


Efter frokosten og den sidste mulighed for at få ens instrument stemt begyndt koncerten. Der var flere skoler samlet til at spille og de har ikke spillet sammen før, så det var ret spændende at se hvordan det skulle gå. Men som I kan høre klarede de det ganske godt.

                                      

                                     

Den unge fyr i METS t-shirten er Jonathan som Veronika skal spille duo med midt i januar måned, jeg har sagt at de er mere end velkomne til at øve herhjemme for jeg syntes han ser så sød ud, men Veronika har meddelt mig at det kommer aldrig til at ske...Så ved jeg det !!



Efter koncerten kørte vi Jakob ind på UT, han havde lidt arbejde han skulle have lavet og derefter skulle han ud og drikke nogle øl sammen med Uffe og så i biografen for at se Triers nye film.

Vi andre kørte tilbage til Far West hvor vi først fik hentet Karolina og Amalie og derefter tog vi på Starbucks hvor vi kunne sidde udenfor og nyde en kop kaffe indtil Veronika fik fri.



Da alle mand var samlet, tog vi over i HEB hvor vi købte ind til engang sushi til mormor og jeg, mens pigerne skulle have burger.

Da vi kom hjem fik pigerne lavet lektier, så hyggede vi os med maden.

Jakob kom hjem omkring kl 23.30, vi andre var gået i seng på det tidspunkt og jeg må sige at det var en lettere beruset mand jeg fik hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar