torsdag den 17. november 2011

Torsdag d. 17. november

Der var godt nok nogle piger der bare var glad da de stod op og fandt ud af at mormor var kommet og lå i Veronikas seng. Det var noget af en krammetur hun fik. Vi havde aftalt at mormor ikke skulle med op og aflevere Karolina og Amalie her den første morgen. Så jeg tog alene op og fik dem afleveret. Jeg fik hentet de andre incl. mormor og så kørte vi ned og fik afleveret Jakob som skulle på UT og Veronika. Mormor fik en meget hurtig tur rundt på skolen, og fik hilst på Ms Henderson.

Så skulle "min" Starbucks, hvor jeg tilbragte mange af mine timer inden vi fik internet i huset, besøges. Vi fik lidt morgenmad og en kop kaffe eller retter to.


Derefter var vi en tur i Wallmart for at købe ind til lidt frokost, vi havde nemlig lovet Karolina og Amalie at vi ville spise frokost sammen med dem på skolen. Alle vidste at mormor skulle komme så der var rigtig mange der var henne for at hilse på hende. Claybrook kom også ud for at sige hej til hende og give hende et kort som hun ville have sendt til mormors fødselsdag, men ikke lige fik gjort. Efter frokosten gik vi over i Amalies klasse hvor vi fik lov til at sidde og lytte med på hvad de lavede, derefter gik vi i Karolinas klasse hvor Claybrook havde arrangeret at de allesammen skulle læse deres digt fra Veterans day op igen. Jeg havde heller ikke hørt andet end Karolinas gruppes digt, så det var meget sjovt at høre dem allesammen.

Vi var lige hjemme et smut inden vi igen kørte tilbage på skolen for at hente de to, derefter kørte vi på Starbucks hvor vi fik en kop kaffen mens vi ventede på Veronika. Da hun kom kørte vi hjem og så blev der lavet lektier og lavet mad.

Da Jakob kom hjem fra UT spiste vi og så gik snakken ellers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar