torsdag den 3. november 2011

Torsdag d. 3. november

Efter aflevering var jeg lige hjemme og fik sat en vask over inden jeg tog på "arbejde". Og igen var det ikke en dag med mange udfordringer i, dog fik jeg noget at lave denne gang, jeg fik en stak papirer fra eleverne på skolen og de skulle sættes i alfabetisk orden efter elevens efternavn, meget kompliceret opgave... Hende der havde givet mig opgaven var godt nok overrasket over at jeg var så hurtigt færdig, det var vist ikke lige meningen, ihvertfald måtte hun op til flere gange spørger om jeg nu var sikker på at jeg havde sat dem allesammen i alfabetisk orden, om jeghavde forstået at det var dem allesammen...

Da jeg var færdig, tog jeg på en lille tur ud i det blå på jagt efter noget søbe til vores spisebord, jeg fandt nogle ret sjove forretninger. Bl.a. en genbrugdforretning med møbler og der var helt utroligt hvad man kunne få, der var de flotteste gamle reoler, pulte og kister. Jeg fandt også en forretning hvor man kunne få alt indenfor det kreative. Panduro kunne godt pakke sammen, denne var mere end dobbelt så stor og der var godt nok mange sjove og ikke nødvendige ting, men det var virkelig sjovt at se og meget godt at vide at der ligger sådan en forretning ikke så langt herfra, når vi nu skaligang med alle de her kreative projekter som løber af stablen i pigernes klasser. Veronika har forresten lige lavet hendes skattekiste i World Culture. En skotøjsæske der skulle dekoreres så den symboliserede hende og hendes "skat". det blev naturligvis til en del danske billeder og i kassen var der billeder, lego, medalje fra håndbold og nogle andre danske ting, som hun skulle vise og fortælle om til hendes klasse. Det var hun lidt spændt på hvordan skulle gå. Karolina skal snart lave en boganmeldelse som et kreativ projekt, dvs hun skal lave en scene der forklarer om bogen, eller en tegneserie eller en uro med billeder af hovedpersonerne. det skal være noget der ikke er skrevet men viser historien og så skal hun fortælle om den. Jeg tror hun har valgt det skal være gummitarzan - nogle der har nogle gode kreative ideer ??

Men sæbe til bordet fandt jeg ikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar