torsdag den 9. februar 2012

Torsdag d. 9. februar

Efter afleveringerne af familien, blev morgen kick-startet med en kop kaffe sammen med Veronica. Og som altid om torsdagen skulle jeg på Hill, denne gang tog jeg lidt tidligere afsted, for jeg havde lovet at komme ind i Karolinas klasse og sætte vores bærbar til. Ms Claybrook hvde nemlig tænkt sig at vise klassen en af Karolinas danske film, så alle eleverne kunne se hvad det ville sige ikke at forstå noget som helst af det der foregik, hun ville gerne have at alle vidste hvordan Karolina havde haft det i den første tid. Karolina havde valgt at de skulle se Orla Frøsnapper.

Torsdagen på Hill gik som altid med at sidde og åbne døren, bestemt ikke noget vildt. Jeg var inde et par gange for at se, hvad de sagde til Orla Frøsnapper og alle var fuldstændig optaget af den, også selvom de ikke forstod noget som helst af hvad der blev sagt. Ms Claybrook og hendes bror (Joe, som er hjælpelærer i klassen) var også opslugt af den. De syntes at den var rigtig sjov.

Efter at jeg havde spist frokost med pigerne tog jeg hjem og fik bagt rugbrød og en omgang muffins inden det var tid til at hente pigerne igen. Så blev der lavet lektier mens der blev spist muffins og drukket the. Rigtig hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar