fredag den 28. oktober 2011

Fredag d. 28. oktober

Efter den sædvanelige runde tog jeg ud og fik handlet ind til en ordentlig gang lasagne. Da jeg kom hjem fik jeg lige løbet huset igennem med spand og vand, fatter ikke hvordan der kan blive så støvet så hurtigt...

Jeg fik hentet pigerne og så tog vi hjem og hyggede os. Jeg gik i gang med lasagnen og Veronika hjalp med at få lavet en drømmekage.

Da Jakob kom hjem var der lige tid til en drink inden Heidi og hendes kæreste Ellen kom på besøg. Det var en super hyggelig aften, Karolina kastede hurtigt hendes kærlighed på Ellen. Der gik ikke lang tid inden Karolina havde fået vist Ellen hvordan man skulle spille et spil på computeren og så sad de der og spillede indtil maden var færdig. Amalie det lille pus var desværre blevet syg, så hende fik vi puttet i seng, hun mente dog godt at hun kunne klare at stå op til desserten...Men da det var tid til dessert sov hun så fast at vi ikke kunne få hende op, men det var sikkert godt at hun fik lov til at sove igennem. Karolina og Veronika gik ind på værelset ligeså snart de var færdige med at spise.

Vi havde en rigtig hyggelig aften, hvor snakken virkelig gik højt. Det viste sig at Ellen er ligeså sportsgal som Jakob, så de fik virkelig talt sports, især baseball.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar