onsdag den 19. oktober 2011

Onsdag d. 19. oktober

Efter afleveringsrunden kørte jeg ud for at finde nogle pærer der passede til de lamper jeg havde købt i Ikea, efter rigtig mange fejlkøb havde jeg denne gang lampen i tasken. Og det lykkedes, men hveem skulle have troet at det var så svært at finde en pære til en Ikealampe ?

Jeg fik hentet pigerne og JJ, som skulle med os hjem og lege i et par timer. På skolen mødte jeg Veronica og hun var bestemt ikke i godt humør. Nico som går i kindergarden havde for 3 dag i træk en rød seddel med hjem...(Systemet er at alle børn starter på blå og så afhængig af hvordan de opføre sig i løbet af dagen kan de svinge på farveskalaen, ender de på rød udløser det en seddel til forældrene med besked om hvorfor barnet har fået rød og den skal underskrives og medbringes dagen efter.)

Der var virkelig gang i de 3 tøser som legede tag-fat, de fandt hurtigt ud af at inviter Nico over og lege med, for så var det ham der kunne "være", de havde virkelig regnet den ud. Men alle 4 hyggede sig gevaldigt.




Veronika blev hentet og kl 17 blev JJ hentet og Nico sendt hjem, så blev der lavet lektier mens jeg fik lavet frikadeller (eller så tæt på frikadeller som man kan komme)

Jakob havde inviteret Peter (ham han boede hos den første uge) ud som tak for hjælpen, de var en tur på Trudys og ifølge Jakob var maden ligeså god som da vi var der. Men at han var ude betød at vi piger lavede total hygge foran TV´et med frikadeller og pommes frites (sjov blanding, men det var hvad pigerne havde lyst til) mens vi så en film. Rigtig pigehygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar