mandag den 24. oktober 2011

Mandag d. 24. oktober

Efter den normale afleveringsrundte, kørte jeg ind til byen hvor jeg skulle mædes med Heidi til en kop kaffe. Jeg havde virkelig trafikken med mig, så jeg var der 20 min før vi skulle mødes, det gav mig tid til at gå rundt i Whole Food og se på alle de spændende ting som de har.

Heidi kom og vi sad og talte lidt over en kop kaffe. Derefter besluttede vi os for at gå en tur. Heidi bor selv i det område, så hun kunne anbefale en tur rundt om en del af floden (den der går gennem Austin). Så vi kridtede skoene og begav os på vej, det var en super skøn tur, vi var bestemt ikke de eneste der havde fået den ide at vi ville gå, utroligt hvad vi mødte af løbere. Men hvis man er til det at løbe, så er jeg sikker på at det er den optimale rute, der er nogle få blæde bakker, men resten af tiden løber du langs floden. Efter at have gået rundt i et par timer vendte jeg næsen tilbage mod forstaden. Jeg nåede dog lige ind i whole food og fik købt noget "rigtig" rugbrød og nogle marinerede sild. Og på vej hjem var jeg lige i boghandleren og fik købt fortsættelsen på den serie som Veronika læser med stor fornøjelse. Hun havde ikke flere og det er dem hun bruge når hun skal skrive anmeldelse af en bog som hun har læst i løbet af ugen. Hver uge skal hun lave en boganmeldelse, så det er ikke noget med at springe læsningen over, for den anmeldelse tæller ret meget i hendes samlede karakter i ESL (English Second Language).

Jeg fik hentet pigerne og så stod den til en afveksling på.... lektier

Ingen kommentarer:

Send en kommentar