torsdag den 13. oktober 2011

Torsdag d. 13. oktober

Efter afleveringen fik jeg lige ryddet lidt op og så tog jeg til Hill hvor jeg indtog min plads i kontoret. Jeg forhørte mig om der de havde noget at lave, men det var der ikke, så jeg skulle bare åbne døren og tage telefonen. Ca 15 min før Amalie havde frokost pause kom de i tanke om at der var posten som jeg kunne sortere og dele ud i lærernes dueslag, lidt sent at komme i tanke om det når jeg nu havde siddet i 1½ time og kedet mig bravt. Amalie kom og hentede mig, så gik vi ned for at spise frokost. Det er virkelig hyggeligt at sidde og spise frokost med dem begge.


Efter frokosten tog jeg ud og handlede, derefter var det blevet tid til at hente pigerne. Vi tog hjem og fik hygget lidt og lavet lidt lektier inden Veronika skulle hentes.
Jakob havde været ude og spise frokost med Lasse, journalist fra DR (radio), han var lige blevet far til et sæt tvillinger og det var ikke let. Hverken ham eller konen sov om natten for de her tvillinger græd hele tiden, så de var godt brugte.

Jakob spiste frokost med tvilligefar Lasse Journalist fra DR (radio)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar