søndag den 9. oktober 2011

Søndag d. 9. oktober

Hold da op for en nat. Jeg lå og hostede og spruttede hele natten, så da de andre stod op meddelte jeg at jeg at de ikke skulle regne med at se mig foreløbig. Jeg hørte at de fik morgenmad og så fik pigerne ellers skypet. Jakob sad i haven og arbejdede. Jeg havde simpelthen så ondt i halsen og var rigtig forkølet men efter at have sovet lidt og et bad syntes jeg egentlig at det gik bedre. Karolina og Amalie skulle til fødselsdag hos JJ (Jennifer Joan) og denne gang var det klatring der var temaet. Jeg kørte dem ud til adventure park, og igen blev jeg hele fødselsdagen igennem.



Fra venstre mod højre: Ava Rosa, Dokota, Leah, Fjolle Karolina, Emelie, ?,
JJ (i blå trøje) og på skødet ?
Efter fællesbilled (Amalie var ikke lige i humør til at være en del af fællesbilledet blev pigerne ellers udstyret med klatresko og sele. De fik en kort instruktion om hvordan de skulle gøre og så var det ellers bare om at gå igang. Det så virkelig ud som om de syntes det var helt vildt sjovt men bestemt også hårdt. Men begge vores piger nåede helt op til toppen og fik ringet med klokken. Det var ikke kun et legested, mens jeg stod og ventede så jeg nogle der virkelig havde det helt rigtige udstyr på og kravlede rundt som fluer. Jeg var senere over for at se hvordan den væg de klatrede på så ud og der var næsten ikke noget men kunne få fat i, nogle sprækker og små dutter ud.











Efter at have klatret op og ned af væggen i en times tid, var det blevet tid til først noget pizza og sodavand og derefter kagen, og det var den traditionelle cookiekage godt med farvet icing.

Lige inden vi skulle gå fik JJ lov til at åbne hendes gaver (hun fik jeg ved ikke hvor mange små kurve med sæbe og shampoo (lidt a la dem fra bodyshop) pigen blev 9, hvad skete der lige med legetøjet ?) men hun blev glad og det er jo det vigtigste, det er stadig lidt svært at finde ud af hvad man skal købe og for hvormeget man skal købe. Jeg kunne se at der var nogle der var en gave med nogle små dimser og så var der kæmpegaver. Men det er også lidt svært når de piger der er inviteret kommer fra forskellige bekendtskaber. Nogle er fra klassen, nogle er fra vejen og nogle er forældrenes venners børn. Her invitere man nemlig kun dem med som man har lyst til, dvs der er mange fra klassen der ikke er med. Lidt underligt koncept. Da hun var færdig med at åbne gaver fik de alle en lille halloween spand med slik og andre småting i og derefter et lille kort så de kunne gå ud i adventure park og prøve nogle af spillemaskinerne. Amalie spillede airhockey med Leah og Karolina og JJ forsøgte at fange et tøjdyr med en klo (det lykkedes selvfølgelig ikke...)

Da vi kom hjem stod maden på bordet, hvilket bestemt ikke var dårligt. Derefter var det for mit vedkommende bare at komme i seng, for jeg var ikke meget værd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar