mandag den 11. juni 2012

Mandag d. 11. juni

Efter morgenmaden fik vi pakket en takse med vand og lidt gåslik og så gik vi ellers ud på en lille hike, vi skulle på Indian lodge hike, en tur på 3 kilometer, så det var jo ingenting, men den gik dog lidt mere op og ned end den tur vi havde været på forleden dag til Fort Davis. Vi kunne alle godt mærke at der stadig sad nogle kilometer i benene fra den anden dag, så der gik lige et stykke tid inden alle fandt deres gåtempo, men da det først var fundet så var der ikke de store problemer. Det var godt nok lidt varmere end vi havde regnet med, og det var skønt at vi var taget afsted om formiddagen. Her er lidt billeder fra turen op og ned igen.

Efter en fantastisk gåtur var vi tilbage ved teltet hvor vi spiste lidt frokost inden vi igen begav os afsted på tur. Her er lige nogle billeder fra vores campingplads.

Den næste tur vi tog på var dog i bilen vi fulgte rute 166 rundt og det var en fantastisk tur, naturen var så anderledes og vi mødte ikke det der lignede en bil på vejen. Det var lidt sjovt at se hvordan der på en strækning over mange miles ikke var nogle ting og pludselig stod der et skilt om at der var skolebusstoppested, så er det man tænker, bare de bærn der bor i det område er nogenlunde samme alder og bare at de kan lege sammen for ellers er det godt nok noget af et trist område at vokse op i. Desværre kan man ikke indfange den storslået natur og de vide strækninger på billeder, men her er nogle billeder fra vores ca 75 miles lange tur rundt i området.

Da vi var kommet hele vejen rundt på denne fantastiske tur, kørte vi de sidste 4 miles ind til Fort Davis hvor vi fik handlet ind til aftensmad, vi skulle have korteletter i tomatsovs med pasta til. Hjemme igen ved teltet gik jeg igang med maden mens Jakob sad og underholdte og pigerne spillede UNO inde i teltet.

Efter at vi havde spist var det tid til at gå ind i teltet og ligge og læse, desværre var vores naboer ikke hjemme til at kunne spille os i søvn, de havde valgt at tage en overnatninge på hotellet, syntes de trænte til lidt luksus.